دیجیتال مارکتینگ

ویژگی های یک سایت شرکتی

یک وبسایت شرکتی بخش مهمی از یک تجارت است، فعالیت در حوزه آنلاین برای شرکت ها بسیار مهم می باشد امروزه که زندگی به سمت دیجیتاله شدن می رود حضور پررنگ در صفحات اجتماعی بسیار حائز اهمیت شده است. بنابر این یک وبسایت ساده با امکانات اولیه هم پاسخ ده نیاز های این مدل کسب و  کار ها نیست. در ادامه 7 نکته  مهم و حائز اهمیت را نام خواهیم برد که برای طراحی سایت شرکتتان باید به آن ها توجه کنید.

 

1- درباره ما

یکی از مهم ترین بخش های هر سایتی بخش درباره ما است. در این بخش شما یک سری توضیحات ابتدایی و سپس توضیحات تکمیلی راجع به خود و کسب و کارتان می دهید، دربارهی وجوه تمایزتان نسبت به رقبا صحبت می کنید و به نوعی روند اعتماد سازی را راه می اندازید. دو خط اول متن درباره ما نقش مهمی در ایجاد این روند اجرا می کند.

2- ارتباط با ما

بخش ارتباط با ما در سایت ها که شامل شماره تلفن، ایمیل، ادرس و چیز هایی از این قبیل است، بخش بسیار مهمی در سایت شماست. این بخش باید در بخش هدر سایت قرار داشته باشد تا به راحتی در دسترس مشتریان قرار بگیرد. این بخش را با توضیحات پر نکنید، راه ارتباطی خود با مشتری را شسته و رفته تحویلش دهید. ا

3-گفتگو انلاین و پشتیبانی

اپراتور سایت شما باید تمام ساعت کاری را در بخش گفتگو آنلاین ، آنلاین باشد. هر سوال یا مشکلی که مشتری با ان بربخورد قطعا قبل از تماس با مجموعه در بخش گفتگو آنلاین پیام می گزارد. سعی کنید پاسخ دهی سریع و جامع داشته باشید.

4-وبلاگ

بخش وبلاگ در هر سایت دارای مقالات و متن های متعددی است که بیشتر برای کار روی سئو از ان استفاده میشود. این بخش اصولا دارای محتوای مورد نیاز مخاطب هدف است که حین سرچ شدن این محتوا توسط افراد با افزایش ورودی باعث بالا رفتن رتبه سایت در گوگل می شود.

5- اپدیت محتوا

در دنیای مجازی همه چیز باید اپدیت باشد. اطلاعات محصول یا خدمات، عکس ها و پوستر های سایت و … همه و همه هر 3 ماه باید اپدیت شوند. این تغییرات هم در راستای بالا بردن سئو و هم در راستای به روز بودن اطلاعات بسیار حائز اهمیت است.

6-اینماد

اینماد یا نماد تجارت الکترونیک، یک نماد است که در فوتر سایت قرار میگیرد. این نماد برای سایت های فروش الزامی است یعنی بدون این نماد به هیچ سایتی درگاه تعلق نمیگیرد اما امکان وجود آن در سایت های شرکتی هم وجود دارد و باعث افزایش اعتبار این سایت ها است.

7- ریسپانسیو بودن

اکثریت کاربران سایت ها را با گوشی موبایل باز میکنند، پس بسیار حائز اهمیت است که سایتی که برای شما طراحی شده است در گوشی موبایل و تبلیت یا به طور کل در صقحه نمایش های مختلف مرتب باز شود.

مزایای داشتن یک سایت شرکتی چیست؟!

همانطور که می دانید داشتن یک سایت جلوه ای نو به هر کسب و کاری می بخشد، اما علاوه بر آن داشتن سایت برای هر کسب و کاری دارای مزایای بسیاری است که نباید ا زآن غافل شد. در ادامه چند مزیت مختلف داشتن سایت را برای شما بازبینی خواهیم کرد.

  • معرفی کامل شرکت: شما در سایتی که برای شرکتتان طراحی خواهید کرد، می توانید به طور کلی تمام خدمات، محصولات، اعضای تیم و … را معرفی کنید. هم چنین اطلاع رسانی راجع به تخفیف ها و جشنواره ها در سایت انجام می شود.
  • راه اندازی باشگاه مشتریان: مشتریان شما می توانند با ساخت حساب کاربری در سایت شما، به عنوان مشتری وفادار شما از طریق اس ام اس و ایمیل با شما در ارتباط باشند. باشگاه مشتریان به شما اطلاعات و دیتای همه مشتریانتان را می دهد که برای شما اطلاعات بسیار ارزشمندی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *